السلام علیک یا صاحب الزمان

زنگ بیداری

يكشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۱۳ ب.ظ

شهید

نمی دونم چی باید گفت..

فقط سکوت و سکوت..

این دست نوشته یه دختر بچه است که تو یکی از بسته های

مواد غذایی که برای رزمندگان ارسال شده بود ، پیدا شده!

با سلام به امام زمان(علیه السلام)و درود به امام خمینی.

سلام به رزمندگان اسلام.

اسم من زهرا می باشد...

این هدیه را که نان خشک و بادام است،برای شما فرستادم

پدرم می خواست جبهه بیاید،ولی او با موتور زیر ماشین

رفت و کشته شد.

من 9 سال دارم و نصف روز مدرسه و نصف دیگر قالی بافی می روم.

مادرم کار می کند، ما 5 نفر هستیم،پدرم مرد و باید کارکنیم و من 92 روز

کار کردم تا برای شما رزمندگان توانستیم نان بفرستم.

از خدا می خواهم که این هدیه را از یک یتیم قبول کند و و پس ندهید

و مرا کربلا ببرید؛آخر من و مادرم خیلی روزه میگیریم تا خرجی داشته باشیم.

مادرم،خودم،اخمد،بتول و تقی برادر کوچک هست،سلام میرسانیم.

خدانگهدار شما پاسداران اسلام باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی